Vyjádření učitelů
Tato metoda umožňuje práci všech dětí v jednu chvíli na rozdíl od učebnic, kdy si učitel není jist, zda ho všechny děti sledují a zda vždy pochopí probíranou látku. U učebnice chybí kontrola chyb a zpětná vazba. (učitel v ZŠ 2. třída)
Je to nový způsob výuky, který je zábavný. Mám ve skupině převážně chlapce ve 4. a 5. třídě a díky této metodě, odlišné od klasické, je začala angličtina bavit. (učitelka)
Metoda přináší názorné vizuální ukázání a vysvětlení gramatiky a gramatických jevů, když žák dělá chybu (např. v pořadí slov), díky jednotlivým kartám, které se dají libovolně přeskupovat, si svou chybu snadno opraví, a to bez přepisování apod. (učitelka v mimoškolním kurzu)
S kartami se dají hrát zábavné hry, po krátké době dosahují děti viditelných výsledků a pokroku. (učitelka v mimoškolním kurzu)
Dítě je díky názornému vysvětlení gramatiky schopné využít svých znalostí při čtení krátkých příběhů a článků. Učebnice a jiné klasické metody neumožní dětem prakticky procvičit a zažít si gramatiku v praxi, tak aby je to bavilo. (učitelka v ZŠ 4. třída)
Metoda motivuje děti mladšího věku jazyk objevovat, a jestliže učitel ví, jak je vést, jsou otevřené a spolupracují na daném tématu, aniž pozorují, že se učí. (učitelka v ZŠ)
Postřehy dětí od 6 do 12 let
Dobré je, že díky této metodě umím sestavit sama větu. Vím, jak jdou slova za sebou.
Umím důležité časy, které se používají. Také je dobré, že se metoda zaměřuje na mluvení.
Poslouchání mi dává hodně. Zvykl jsem si tak na americký přízvuk.
Kamarádky, které se učí jenom ve škole podle učebnice, umí na konci 5. třídy pár frází, „spelovat“, ale větu dohromady nedají. Já vím, jak na to.
K čemu je vám spousta slov, která se učíme na test ve škole, když neznáme, jak dát větu dohromady a nemáme to nacvičené??
Nebojím se mluvit i s rodilým mluvčím, kterého úplně neznám.
Při poslechu angličtiny si pamatuji daleko víc slov, než se naučím ze slovníčku na známky.
Angličtina mě baví!
© copyright 2024 Myslianglicky.cz, web powered by HQsystem